اصرار مجلس بر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دستگاه های اجرایی

با اصرار نمایندگان مجلس بر مصوبه قبلی خود و در صورت اجرای طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی، با کارکنان شرکت هایی که به صورت غیرمستقیم و تمام وقت در دستگاه های مربوطه مشغول به کار بوده در صورتی که مازاد بر نیاز نباشند قرارداد مستقیم بی واسطه موقت یکساله بر اساس مقررات قانون کار منعقد می شود.

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل یک پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد و ضمن اعلام تحت تعقیب قرار گرفتن چندمسئول قبلی باشگاه بیان کرد که پنج چهره در این زمینه احضار شده اند.

معاونت اشتغال وزارت کار از ثبت بیش از ۹۰۰ هزار بیمه شده جدید تامین اجتماعی و کاهش ۱۰ درصدی تعدیل نیروی کار در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان دولت نرخ بیکاری به کمتر از ۸ درصد برسد.

مصطفی غفاری، استاد دانشگاه در یادداشتی نوشت: تحجر، پرورشگاه سکولاریسم است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: در پی انتشار ویدئویی از برخورد دور از شئونات اخلاقیِ مأمور، او بازداشت و در اختیار بازرسی قرار گرفت و معلق از خدمت شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با کاهش ساعت کاری به 40 ساعت در هفته خبر داد.

جهان به اصطلاح متمدن غربی و مدعی دموکراسی و آزادی بیان در برابر حجم بالای جنایت نسل‌کشی و نقض کلیه اصول حقوق‌بشر سکوت کرده و رفتار و برخورد آن‌ها در قبال جنایت صهیونیست‌ها جاهلیت مدرن را به وضوح نمایان می‌سازد.

گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده است که سه مدل خودروی کامیونت زامیاد که قرار بود فردا (چهارشنبه) همراه با دو خودروی سواری سایپا، عرضه شود، از لیست عرضه حذف شده و ثبت‌نام این خودروهای تجاری به زمانی دیگر موکول شده است.

رییس قوه قضاییه: از زمانی که به دستگاه قضایی آمدم با ریشه‌ها برخورد شد.تاکنون ۴۵ نفر در رابطه با چای دبش تفهیم اتهام شدند.

به تازگی جوزب بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی از پایان هژمونی آمریکا سخن گفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند، یکی در ⁧‫نقب‬⁩، یکی در ⁧‫گوانتانامو‬⁩ و ⁧‫ابوغریب‬⁩.

آخرین اخبار

گزارش تحقیقی

مشاهده بیشتر