از تکنیک اقناعی شدت غافل نشوید!
برخی از الفاظ به صورت غیر مستقیم یک مقایسه از پیش برنده شده برای مخاطب ایجاد میکنند. مثلا اینکه بگوییم ...
برخی از الفاظ به صورت غیر مستقیم یک مقایسه از پیش برنده شده برای مخاطب ایجاد میکنند. مثلا اینکه بگوییم ...
هرچند اکثریت هیچگاه صحتآور نیست، اما واقعیت آن است که در بسیاری از موارد همه مردم چون خواهند نشوند رسوا ...
تکنیک اقناعی ترس یعنی مخاطب را از این بترسانیم که نپذیرفتن پیام میتواند چه عواقبی برای او داشته باشد. با ...
هرچند از قدیم گفتهاند صورت زیبای ظاهر هیچ نیست، اما گویا امروزه و خصوصا در فضای رسانه نه تنها هیچ ...
گاهی یک پیام با ادعایی همراه است که برای مخاطب قابل بررسی نیست. سنجش صحت چنین خبری توسط افراد جامعه ...
پیرسیس پدر علم نمادشناسی مدرن معتقد است که نمادها به عنوان رسانههای عمومی بین تفکر مردم و جهان عمل میکنند. ...
افزایش اهمیت بخشی از یک خبر یا عبارت در برابر دیگر بخشهای آن یا دیگر اخبار را بزرگنمایی یا برجستهسازی ...
اگر ما به شما یک گزاره را به صورت مستقیم انتقال دهیم، ذهن شما هزاران ابزار تدافعی قبل از پذیرش ...